Результати ринку нерухомості за 2016 рік та перших місяців 2017 року. Прогноз до кінця поточного року
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo


Генеральный партнер выставки:


Информационный партнер:


Партнеры выставки:



Официальный дистрибьютор Wacom в Украине «Компания Новелла»

Опубликовано 28 Март 2017

 

29 березня 2017 pоку з 12.00 по 14.30 Віталій Бойко, засновник та генеральний директор консалтингової компанії  NAI Ukraine та архітектурної компанії  Urban Experts & Leslie Jones Architecture , виступить у якості спікера на круглому столі «Поліпшення інвестиційного клімату – основа розвитку будівельного комплексу та економіки  України в цілому» з темою «Результати ринку нерухомості за 2016 рік та перших місяців 2017 року. Прогноз  до кінця поточного року».

Віталій Бойко має 16-річний досвід на ринку нерухомості. За його плечима більше 700 консалтингових проектів та більше 100 проектів, введених у експлуатацію. Він є автором концепцій таких унікальних та масштабних проектів на ринку нерухомості як Ocean Plaza, Lavina Mall та Respublika.

 

Круглий стіл:  29 березня 2017 з 12:00 до 14:30

Виставковий центр «КиївЕкспоПлаза», вул. Салютна 2-Б

Павільйон №1, конференц-зал №3